PORADENSTVÍ ZDRAVÍ A VZTAHŮ ZDARMA

Dovolte mi přivítat Vás v poradně zdarma. Můžete zde psát dotazy týkající se vašich problémů v oblasti vztahů nebo zdraví.

Po kliknutí na tlačítko nový dotaz vyplňte krátký dotazník, především váš e-mail a datum narození. Odpověď najdete zde v poradně a současně ji obdržíte na e-mail.

Strachy a úzkosti

21. 3. 2020 - 18:12 - Marta

Dobrý den, mam velký problém, asi od září jsem vysadila velaxin a nyní se mi vrátily úzkosti a strachy.Nevím co dělat je to hodně nepřijemné. Večer beru pregabalin mylan. Myslela jsem, že to zvládnu.Velaxin jsem brala 2.5 roku. Snažím se jíst zdravě, beru od vás již některé vitamíny z calivity chlorofyl, C, B, ac zymes, 2 měs.jsem užívala Noni, nyní jsem od včerejška začla užívat rhodiolin. Zřejmě Velaxin budu muset užívat nadále. Děkuji moc za odpověd.

Dobrý den, situace v současné době je psychicky velmi náročná pro všechny pro všechny, o to víc pro lidi, kteří jsou citliví, mají sklony k úzkostem a strachu. Doporučila bych vám nyní užívat Rhodiolin, ale určitě v dávkování 2-2-2, Stress management 1-1-1, Strong Boness – 2-2-2 a Noni panáčka ráno a večer. Určitě se vám zase uleví.

Ke zdravé stravě, dostatku spánku, odpočinku, zkuste přidat dechové techniky – soustřeďte se na dýchání – při nádechu si představte, že nadechujete klid, mír, bezpečí, při výdechu vydechujete strach, obavy, úzkost. Zaměřte se na dech a dýchejte do břicha, počítejte na 5 nádech, chvíli zadržte dech a výdech zase na 5 do břicha. Opakujte několikrát po sobě, úleva přichází většinou až po 5 nádechu a výdechu.

Snažte se pracovat s myšlenkami, pokud přijde úzkost, strach, snažte se je odvést, zaměstnejte se něčím, zkuste je obrátit. Jak bych se cítila, kdybych se nebála? Kdyby se to, čeho se bojím, nestalo? Cítila bych radost, nadšení, spokojenost, úlevu….? Představte si tu situaci, jak byste si ji ve skutečnosti přála. Jak by podle vás měla vypadat, probíhat, aby vy jste z ní měla příjemný pocit. Vizualizujte si ji.

Při myšlenkách strachu cítíte negativní pocity proto, že se zaměřujete na něco, co vlastně nechcete. Co je tedy to, co chcete? Otočte si to! Je to být zdravá? Pak si udělejte nějaké prohlášení, afirmaci- jsem zdravá, silná, plná energie nebo každným dnem se cítím lépe…Ve chvílich kdy přijde úzkost si to vduchu opakujte pořád dokola, tím programujete své podvědomí. Zkuste si napsat nějaké jednoduché pozitivní afirmace – všechno je v pořádku, jsem v bezpečí, všechno zvládám skvěle, jsem ochraňována shora… určitě najdete něco např. od L.Hay nebo na internetu. Moc bych vám doporučila sledovat každý den komedie, pozitivní, milé filmy, minimalizovat sledování zpráv. Nemyslím si, že byste to nezvládla, jen je to teď těžší, ale zase to pomine! Bude líp. Držte se.♥ S láskou Lenka

 

 

← Návrat do poradny